باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری ☎️ 37553-021 – گلها بار

باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری

باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری

باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری و شهرهای اطراف توسط ماشین های مختلف ازجمله وانت، کامیون و تریلی انجام می شود. این ماشین ها با ابعاد و ظرفیت های مختلف برای حمل بار در سطح تهران و شهرهای اطراف بکار می روند. مشتریان با تماس با شرکت های باربری می توانند از خدمات ارائه شده توسط آن ها بهره مند شوند. تضمین سلامت بار و ارائه بیمه نامه از مهم ترین خدمات شرکت های باربری به شمار می روند.

باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری

از ماشین های باربری برای جابجایی چه وسایلی استفاده می شود؟

به طور کلی، همه چیز را می توان با ماشین های باربری مختلف جابجا کرد. از ماشین های باربری می توان برای حمل و نقل وسایل خانه، مبلمان، تجهیزات پزشکی، لوازم صنعتی، مواد اولیه، مواد غذایی، دارو و غیره استفاده کرد. از آنجایی که ماشین های باربری در ابعاد و ظرفیت های مختلفی وجود دارند، انتخاب ماشین باید بر اساس نوع کالا یا بار انجام شود.

شرکت های باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری از افراد متخصص جهت بسته بندی وسایل و اثاثیه استفاده می کنند. این بسته بندی ها تاثیر بسیار زیادی بر تضمین سلامت بار هنگام تحویل به مشتری دارند. معمولاً از کارتن، نایلون های ضربه گیر و لوازم مورد نیاز برای بسته بندی استفاده می شود. اگر بسته بندی وسایل و اثاثیه به درستی و با دقت انجام شود، هیچ آسیبی به بار در حین انتقال وارد نخواهد شد.

 

انواع ماشین های باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری

یکی از رایج ترین انواع باربری، حمل و نقل زمینی یا جاده ای است. این روش بیشتر از هر روش حمل و نقل دیگری کاربرد دارد. از مهم ترین دلایل محبوبیت حمل و نقل جاده ای می توان به دردسترس بودن، قیمت مناسب و همچنین انعطاف پذیری اشاره کرد. به همین دلیل، بیش از 90 درصد از باربری به حمل و نقل زمینی یا جاده ای اختصاص می یابد.

نکته جالب توجه این است که در مبدا و مقصد روش های دیگر حمل و نقل نیز از ماشین های باربری استفاده می شود. به عبارت دیگر، حمل و نقل زمینی یا جاده ای، بخشی از روش های دیگر جابجایی بار و مسافر به شمار می رود. ماشین های مختلفی برای حمل و نقل جاده ای استفاده می شوند. این ماشین ها از نظر ابعاد و ظرفیت بار با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه، ظرفیت و ابعاد برخی از متداول ترین ماشین های باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وانت یا نیسان باربری

از وانت و نیسان باربری به منظور حمل بار با حجم کم استفاده می شود. ظرفیت حمل بار و ابعاد وانت و نیسان باربری به شرح زیر است:

  • وانت پیکان: ظرفیت 800 کیلوگرم (ابعاد 5/1 در 2/1 متر)
  • نیسان: ظرفیت 2000 کیلوگرم (ابعاد 9/1 در 5/1 متر)
  • وانت مزدا: ظرفیت 1000 کیلوگرم (ابعاد 7/1 در 4/1 متر)

خاور و کامیون

خاور دارای انواع مختلفی است، ازجمله خاور 608، 808، ایسوزو-هیوندا و نیسان. خاور که با نام کامیونت نیز شناخته می شود، بیشتر برای حمل و نقل بارهای صنعتی، تجاری و میوه بکار می رود. برخی از کامیونت ها نیز به صورت مسقف هستند که از آن ها برای حمل و نقل اثاثیه منزل، ادارات و مبلمان استفاده می شود.

انواع ظرفیت باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری برای کامیون ها به شرح زیر هستند:

  • کامیون بنز 911 با ظرفیت حمل بار 6 تن (ابعاد 5 در 2 متر)
  • بنز 6 چرخ با ظرفیت حمل بار 10 تن (ابعاد 6 در 6/2 متر)
  • کامیون 10 چرخ با ظرفیت حمل بار 15 تن (ابعاد 7/6 در 2/2 متر)

 

تریلی

تریلی ها از دیگر ماشین های پرکاربرد باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری به شمار می روند. انواع تریلی هایی که برای حمل کالا و بار استفاده می شوند، به شرح زیر هستند:

  • تریلی چادری
  • کفی
  • تریل یخچالدار

ظرفیت این تریلی ها با یکدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال، ظرفیت تریلی سه محور (10 چرخ) و چهار محور (14 چرخ) به ترتیب 26 و 32 تن است. در حالی که تریلی های 5 محور (12 یا 18 چرخ) برای حمل بار تا ظرفیت 40 تن بکار می روند. به این نکته توجه داشته باشید که 4 متر از سطح زمین به عنوان ارتفاع مجاز حمل بار توسط تریلی در نظر گرفته می شود.

آیا می توان سلامت بار در حمل و نقل زمینی را تضمین کرد؟

یکی از نگرانی های اصلی مشتریان در رابطه با حمل کالا ازطریق ماشین های باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری، تضمین سلامت آن است. این موضوع به عنوان هدف اصلی شرکت های باربری نیز در نظر گرفته می شود. با این وجود، انتخاب نوع ماشین اثاث کشی تاثیر بسیار زیادی بر تضمین سلامت بار در حمل و نقل زمینی دارد. ماشین های فرسوده و مشکل دار، انتخاب مناسبی برای حمل بار یا کالا به شمار نمی روند.

علاوه بر این، ماشین باربری باید بر اساس نوع بار انتخاب شود. در مجموع، شرکت های باربری و مسئول بار به دلیل تجربه ای که دارند، می توانند سلامت بار در محل تحویل را تضمین کنند. اگرچه، احتمال خطا و آسیب رسیدن به کالا همیشه وجود دارد. به همین دلیل، بیمه ارائه شده توسط شرکت های باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری می تواند تاحدودی خیال مشتریان را راحت کند.

بیمه باربری به مشتریان اطمینان خاطر می دهد که اگر آسیبی به کالا یا بار رسید، هزینه آن را شرکت باربری متقبل خواهد شد. این بیمه بر اساس ارزش بار بعد از ثبت در شرکت محاسبه می شود.

 

تعرفه کرایه ماشین های باربری اتوبان شیخ فضل اله نوری به چه صورت محاسبه می شود؟

عوامل بسیار زیادی در محاسبه کرایه ماشین های باربری تاثیرگذار هستند. از مهم ترین آن ها می توان به نوع ماشین، ظرفیت، تعداد کارگر و همچنین خدمات مورد نیاز اشاره کرد. علاوه بر این، تاخیر در بارگیری و تخلیه بار، محل تخلیه بار (طبقه حمل اثاثیه) و حتی نوع بار نیز بر کرایه ماشین باربری تاثیر می گذارند. به منظور اطلاع از تعرفه کرایه ماشین های باربری می توانید به شرکت های باربری مراجعه کنید.

آیا تاکنون تجربه استفاده از خدمات شرکت گلها بار را داشته اید؟ لطفاً تجربه خود را در بخش نظر با ما به اشتراک بگذارید.