اثاث کشی منزل لاله زارنو ☎️ 37553-021 – گلها بار

اثاث کشی منزل لاله زارنو

 

اثاث کشی منزل لاله زارنو

برخی افراد سالیانه ناگزیر به اثاث کشی می باشند. این جابه جایی می تواند کار سخت و پرچالشی برای افراد باشد. علاوه بر حفظ سلامت لوازم خانه، جابه جایی وسایل سنگین مانند لباس شویی، یخچال و گاز نیز می تواند افراد را دچار مشکل کند. اگر کارهای مربوط به اثاث کشی منزل لاله زارنو را با رعایت قواعد و توجه به ترفند هایی انجام بدهید، انجام این فرایند دیگر برای شما دشوار و خسته کننده نخواهد بود و به یکی از لذت بخش ترین و ساده ترین کارها تبدیل خواهد شد.

از مهم ترین مواردی که در جا به جایی وسایل باید مد نظر قرار گرفته شود، حفظ آن ها از ضربه و هرگونه آسیب می باشد. چرا که در صورت آسیب دیدن وسایل علاوه بر هزینه انتقال، هزینه تهیه دوباره آن ها نیز افزوده می گردد. اغلب افراد قطعا یک بار اثاث کشی را تجربه نموده اند.

اثاث کشی منزل لاله زارنو

قبل از انتقال کارتن ها بهتر است بر روی آن ها محتویات داخل آن و محل قرار گرفتن کارتن را بنویسید تا مراحل چیدمان وسایل سریع تر انجام بگیرد. همچنین توصیه می شود قبل از قرار دادن وسایل درون کارتن ها، کف کارتن ها را چسب بچسبانید.

 

نکته مهم دیگر درمورد اثاث کشی منزل لاله زارنو، دور ریختن وسایل اضافی می باشد. دور ریختن وسایلی که مدت زمان زیادی است از آن ها استفاده نکرده اید به شما کمک می کند در حین بسته بندی وسایل سردرگم نشوید و بدون صرف وقت اضافه کارهای اثاث کشی را انجام بدهید.

 

توصیه هایی برای یک اثاث کشی آسان تر

اثاث کشی همواره برای افراد دشوار و پردردسر بوده است. شما می توانید با داشتن برنامه ریزی منظم، راحت تر وسایل خود را جابه جا نمایید. نخستین توصیه ما این است که کارهای خود را به سه قسمت تقسیم نمایید.

این سه بخش شامل کارهای قبل از اثاث کشی، کارهای روز اثاث کشی و کارهای پس از آن می باشد. در مورد  مرحله نخست اثاث کشی منزل لاله زارنو  می توان به جمع کردن وسایل، نظافت منزل جدید و مشخص نمودن زمان جا به جایی اشاره نمود. پیشنهاد می شود که در این بخش وسایل را به طور دقیق بسته بندی نمایید و بسته هارا با لیبل یا ماژیک مشخص کنید.

 

در مرحله دوم که روز اثاث کشی می باشد نیز بهتر است پس از انتقال وسایل، بسته های مربوط به هر اتاق را مشخص نمایید تا جابه جایی آسان تر و سریع تر انجام بگیرد. همچنین در این مرحله لازم است بر عملکرد کارگر ها نظارت داشته باشید تا وسایل مورد نظر بدون هیچ گونه آسیبی به مکان جدید منتقل شوند.

مرحله سوم در اثاث کشی منزل لاله زارنو شامل باز کردن وسایل بسته بندی شده و چیدمان آن ها می باشد. در این مرحله نصب لوازم خانگی و وسایلی مانند لوستر نیز وجود دارد. در مرحله چیدمان وسایل توصیه می شود ابتدا از وسایل بزرگ تر شروع کنید که فضای بیشتر را اشغال کرده اند. همچنین قبل از بسته بندی وسایل می توانید یک لیست از لوازم مورد نظرتان برای اثاث کشی تهیه کنید تا کار ها سریع تر انجام بگیرد و دیگر زمان خود را برای جست و جوی وسایل غیر ضروری هدر ندهید.

 

داشتن اثاث کشی کم دردسر با رعایت چند نکته

در حین انتقال وسایل به منزل جدید نکات و قواعدی مهمی وجود دارد که توصیه می شود به آن ها توجه نمایید.:

  • برای حمل وسایل سنگین از افراد متخصص کمک بگیرید و خودتان به تنهایی اقدام به جا به جایی این وسایل نکنید.
  • یکی از نکات مهمی که در مورد اثاث کشی منزل لاله زارنو باید به آن توجه نمایید بسته بندی درست وسایل است که موجب می شود بتوانید وسایل را بدون کوچک ترین آسیبی به مکان مورد نظر منتقل نمایید. برای انجام درست بسته بندی توصیه می شود از پلاستیک های حباب دارد و چسب پهن استفاده کنید.
  • توصیه مهم دیگر این است که ظروف و لوازم شکستنی را درون پارچه یا لباس هایتان بگذارید و سپس درون کارتن قرار دهید. همچنین بهتر است این نکته را هم در نظر داشته باشید حمل کردن وسایل سنگین در کارتن های کوچک تر و حمل وسایل سبک در کارتن های بزرگ تر، راحت تر می باشد.

 

  • در مورد کشو ها و کمدها هم این امکان وجود دارد که آن هارا خالی نکنید و با لباس ها و محتویات داخلشان آن هارا جا به جا نمایید.
  • برای جابه جایی لوازم چوبی منزل هم بهتر است آن هارا درون پلاستیک های حباب دار بپیچید.
  • قبل از انتقال وسایل به منزل جدید، کارهای مربوط به نظافت خانه را انجام دهید.
  • قبل از انتقال وسایل، کارتن هایی که مربوط به انباری می باشند را مشخص کنید.
  • نکته مهم دیگر این است که در هنگام اثاث کشی منزل لاله زارنو با گلها بار بهتر است بدانید وسایل با ارزش و جواهرات خود را جای خاصی قرار بدهید و آن هارا همراه وسایل دیگر جا به جا نکنید.
  • برای جمع آوری و انتقال دکوری ها و تابلو ها از مقوای محکم یا حوله استفاده کنید تا آسیبی به آن ها وارد نشود.

 

 

مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه اثاث کشی منزل لاله زارنو

  • حجم اثاثیه( میزان سنگین بودن وسایل)
  • میزان مسافت میان مبدا و مقصد
  • تعداد طبقاتی که اسباب حمل می شوند
  • امکان یا عدم امکان استفاده از آسانسور
  • نوع ماشینی که برای حمل بار در نظر می گیرید
  • تعداد افرادی که برای حمل وسایل نیاز دارید
  • فصلی که در آن اقدام به اثاث کشی می نمایید ( فصل های پاییز و زمستان میزان شلوغی و تعداد درخواست ها بیشتر می باشد)

 

 

نتیجه گیری

در پایان بهتر است که برای آخرین بار نگاهی به همه جای خانه بیندازید تا مطمئن شوید وسیله ای جا نمانده باشد. همچنین پس از انتقال وسایل توصیه می شود کارتون ها و محتویاتشان را با لیستی که از قبل نوشته بودید مطابقت بدهید.

نکته مهمی که در مورد اثاث کشی منزل لاله زارنو باید به آن توجه داشته باشید این است که بعضی افراد مجوز های لازم برای ارائه خدمات را ندارند و با پیشنهاد قیمت پایین تر نسبت به سایر مراکز حمل بار، سعی در جلب رضایت مشتریان دارند.